2020. augusztus 18., kedd

Napos oldalak - augusztusi bullet journal

Tudom, tudom, hónap közepe van, és nem éppen augusztus eleje, de idáig tartott, hogy végre sikerüljön befejeznem az ehavi bullet journal oldalaimat.


Most is folytattam az eddigi féléves témát, a Tüskék és rózsák udvara 7 udvarának metaforikus átgondolását. Június csillagos ege és július viharos tengere után valami egyszerűbbet akartam, így esett a választásom a Nappal udvarára, és az arany és ezüst, vékony washi szalagokra.



Az egész téma meglehetősen minimalistára sikerült, az egyszerű betűtípuson túl csak fekete tűfilceket használtam (0,5 a dobozoknak, 1,0 a feliratoknak). Kivételesen most a dobozok körvonala lett a vékonyabb, mint a feliratok, hogy azok ne vegyék el a figyelmet a napsugarakat imitáló washi-csíkoktól. Az egyetlen extra színfoltot csak a feliratokat árnyékoló, vékony arany árnyék jelenti. 

Főként arany, de egy-egy ezüst csík kontrasztnak képezi a napsugarakat, mivel a Nappal udvara természetesen a Napról és a fényről hírhedt.  A szalagok minden oldalpáron egy-egy sarokból indulnak, és épp csak 3-4 darab van egyszerre. Egyéb díszt nem is tettem rá, hogy még jobban kihangsúlyozza a minimalistaságát. Ettől az egész oldal meglehetősen világos is maradt, megnyugtatja az össze-vissza futkosástól és ügyintézéstől fáradt szemeim.

A szokásos nyitóoldalon és a naptáron tűl megint kicsit átvariáltam a bevezető oldalakat. Mivel júliusban sem használtam már annyira a követőket, így ebben a hónapban teljesen el is hagytam őket, a helyükre pedig egy egyetemi tervezőt tettem be. Szeptemberben kezdődik nálam az építészet Masterem, így összeírtam, miket is kell majd a következő 4-5 szemeszterben teljesítenem, és nagyjából be is osztottam őket.

A múlt hónapban elhagyott tennivalók oszlop viszont megint visszakerült a papírra, augusztusban nagyobb hasznát tudom venni, mint júliusban volt.

A Blog-tervező is kicsit más lett, mivek hónap végén tarzom a blogszülinapi tematikus hetet, így ennek is saját box kellett.

Egyszerre rajzoltam meg az összea heti rendezőt, hogy ne essek ki a lendületből. Ezek is tartják a minimalista stílust, és kényelmessn levegős lett mindegyik.


Ez lenne az én augusztusom. A szeptember megint jobban arcbamászósabb lesz, de erről majd akkor többet szólok.

Legközelebb csütörtökön jelentkezem újra, akkor lassan belesiklok a tematikus hétbe, és megmutatom, miféle nyereményt gondoltam ki eme jeles eseményhez. Addigis kellemes nyárvéget és jó tervezést.

Love,
Kalamaj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése