2020. április 30., csütörtök

Áprilisi bevásárlótáska

Komolyan, ha nem vezetném rendszeresem a határidőnaplóm, azt sem tudnám már, milyen nap van. A hetek összefolynak a szemeim előtt így, hogy nincs kötött munkarendem és az időt leginkább az elolvasott oldalak számában mérem.


Mivel a karantén miatt felszabadult rengeteg időm, ez meg is látszik abban, mennyit sikerült olvasnom ebben a hónapban. A következő bejegyzésben összegzem, mivel töltöttem az áprilisom, és milyen könyvekkel szemezek májusra.


Ezeket a könyveket olvastam áprilisban:

Cassandra Clare - Csontváros
Cassandra Clare - Hamuváros
Cassandra Clare - Üvegváros
Cassandra Clare - Bukott angyalok városa
Cassandra Clare - Elveszett lelkek városa
Cassandra Clare - Mennyei tűz városa

Cassandra Clare - Lady Midnight
Cassandra Clare - An Illustrated History of Notable Shadowhunters & Denizens of Downworld
Shakespeare - Szentivánéji álom


Az áprilisom nem úgy alakult, mint ahogy azt még március végén terveztem, a könyvekből, amit áprilisra összeírtam, összesen egyet sikerült elolvasnom. Viszont mikor nekiálltam a Lady Midnight-nak, annyira beszívott az Árnyvadászok világa, hogy muszáj volt nekiállnom újraolvasni A végzet ereklyéit. Jelenleg már a hatodik rész elejénél tartok. Sokat még nem haladtam vele, hiszen csak tegnap álltam neki, de már belekezdtem, szóval ezt is még az áprilisiakhoz sorolom. Kiegészítésként pedig még átszaladtam az illusztrált szereplőlistán, a An Illustrated History of Notable Shadowhunters & Denizens of Downworld-ön.

Így lett az áprilisom Árnyvadász-április. A könyvek nagy részéhez írtam is már értékelést, az alábbi linkekre kattintva olvashatóak is:

A március végi Crescent City (értékelés itt) vége és a Lady Midnight között még szükségem volt egy kis tündéres olvasmányra még, és egy klasszikust választottam a célre, a Szentivánéji álmot, amin szó szerint egy délelőtt alatt végigtéptem. Még mindig kicsit kaotikus, lehet, hogy még egyszer végig kell olvasnom, hogy letisztuljon a kép.

Ezeket a könyveket pedig a májusi várólistára tettem:


Részben tovább szeretnék menni az Árnyvadász vonalon, legalább a Lady Midnight trilógiáját szeretném befejezni, az Árnyak urával és az Éjsötét királynővel.

A 12 hónapos kihívásommal is nagyon el vagyok maradva, február óta nem olvastam a listáról semmit, és most már tényleg itt van az ideje, hogy utolérjem magam. Az áprilisi féltégla, a The Priory of the Orange Tree biztosan sorra kerül, és megpróbálom a májusit is kipipálni, a The Illuminae Files harmadik részével, az Obsidio-val.

Ezek már magukban is elég vaskos könyvek, ki fogják tölteni a hónap nagyját, de ha mégis maradna időm többre, talán nekiállok a Trónok harca negyedik részének, most, hogy megszereztem a sorozatot egy különleges kiadásban. Idén úgy néz ki, a fő célom a már megkezdett sorozatok befejezése és/vagy újraolvasása.

Egyéb a blogon:

Áprilisban is készült pár nem-értékelés-poszt, köztük az egyik legolvasottabb bejegyzésem idáig, a TOP5 könyves archetípus, amitól falnak megyek (itt olvasható), és annak a testvére, a TOP5 könyves archetípus, amiből nem tudok eleget olvasni (itt megtalálod). Emellett ajánlottam 5(+1) vastag könyvet a karantén idejére is (olvass el).

Nem tudom, milyen lesz a májusom, meddig fogok még itthon kotlani, de itt Bécsben már kezd úgy kinézni, hogy laaaaaassan kezdenek a dolgok visszatérni félig-meddig normális kerékvágásba. Legalábbis a boltok a héten nyitnak újra, de a gasztronómiára még várni kell, mint ahogy az egyetemre is (az a félév végéig zárva marad), de legalább már felcsillant a remény.

Ez lenne az áprilisi bevásárlótáskám. Ki mit olvasott ebben a hónapban? Volt több időd a könyvekre? Írd meg kommentben!

Legközelebb hétfőn jelentkezem, haladok tovább A végzet ereklyéi (újra)olvasásom értékelésével, ezúttal az ötödik rész, az Elveszett lelkek városával. Addig is kellemes hosszú hétvégét, és biztonságos munka ünnepét.

Love,
Kalamaj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése