2021. augusztus 3., kedd

Júliusi bevásárótáska

Mikor azt hittem, hogy a júniusom sűrű volt, még fogalmam sem volt róla, milyen júliusnak nézek elébe. Alig voltam otthon, nyaralás, vendégség, öregapám 80. szülinapja, minden volt itt. Rég nem voltam ilyen aktív, de olyan jól esett, hogy végre tudtam rendesen mászkerálni egy sort.


Viszont ebből kifolyólag olvasás terén nem haladtam valami sokat, összesen három (és fél) könyvet sikerült kivégeznem egész hónap alatt. Remélem az augusztusom kicsit könyvdúsabb lesz, bár nem mintha nem lenne kevesebb futkora már betervezve. Majd lesz, ahogy lesz.


Ezeket a könyveket olvastam júliusban:


Ashley Olivier - The Raven Thief (300 oldal) 4.5/5 és The Crimson Witch (121 oldal) 4/5
A legjobb könyv rögtön a legelső volt, amiről nem csoda, ha valószínűleg még nem hallottál, ugyanis a The Raven Thief-et az írónőtől megjelenés előtt kaptam meg, hogy írjak hozzá egy értékelést Goodreads-en. Illetve az ehavi fél könyv is ehhez köthető, ugyanis Olivier már dolgozik a folytatáson, és annak a meglévő tíz fejezetéhez is keresett bétaolvasót. Mindenképpen nagyon örülök, hogy jelentkeztem (a könyves csopik csodája, hogy ilyesmi szembe jön az emberrel), pont betalált nálam a sztori.

J. L. Armentrout - From Blood And Ash (613 oldal) 3/5
Hű, ez a könyv nagyon nem jött be nekem, pedig érzetre mindenki és a macskájuk is olvasta az angol könyves közösségben, és csupa ódákat zengtek róla. Én majdnem bealudtam rajta, és nagyon nem feküdt nálam az ütemezése. Nem hiszem, hogy egyhamar bele fogok kezdeni a folytatásába. Egy részletesebb értékelést is írtam róla, azt elolvashatod itt.

Julia Quinn - The Duke And I (456 oldal) 4/5
Eredetileg egy másik könyvet terveztem olvasni a FBAA után, egy hasonlóan vaskos fanatsy-t, de a csalódás után valami másra volt mégis szükségem. Ugyan már lecsengett a tv-sorozat körüli legnagyobb hájp, azért még mindig épp eleget hallani a Bridgerton-ról, és szembe is jött velem az első könyv a boltban. A könyv első felét csak úgy faltam, készen voltam rávágni az öt csillagot, csak sajna a második felére annyira megváltozik az alaphangulat, és az már kevésbé jött be, így a félúton lévő 4 csillag.

Összesen 1490 oldalt olvastam júliuban, ami az idei legkevesebbem.

Ezeket a könyveket pedig augusztusra terveztem:


Tracy Wolff - Crave
Ez a könyv lemaradt júliusból, pedig itt ül a polcomon szépen várva a sorát, remélhetőleg augusztusban tényleg el is fogok jutni odáig, hogy el is olvassam.

S. M. Gaither - The Song Of The Marked
Ez lett volna a könyv, amit a FBAA utánra terveztem. Most viszont megvolt a kis szünet utána, így jöhet ez is. Ez egy magánkiadásos könyv, amire szintén az egyik csoportban figyeltem fel. Ismerjük el, a borító keltette fel először a figyelmem, aztán beleolvastam a fülszövegbe és láttam, hogy ez tetszhet nekem.

V. E. Schwab - Vicious
Augusztus vége a szokásos blogszülinapos hetem, idénre is tervezem már a bejegyzéseket. Ehhez az egyik könyv, amit még mindenképp el kell majd olvasnom, az a Vicious lesz, amit éppenséggel még Rékától a Könyvfikuszról kaptam, és már évek óta ül a polcomon.

Ezek lennének a könyves terveim augusztusra. Kicsit kevesebb, mint szokott, de nem akartam annyit előre eldönteni, mert nem biztos, hogy egyáltalán lesz többre időm. Ha igen, az szuper, de mint a bevezetésben írtam, lesz, ahogy lesz.

Hamarosan újra jelentkezem, most már tényleg megpróbálom tartani a heti két bejegyzést. A The Raven Thief értékelése a blogra most már nagyon érik, előbb-utóbb sikerülni is fog leülni megírni. Addig is kellemes, nyárias napokat mindenkinek, és remek könyeket!

Love,
Kalamaj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése