2020. november 27., péntek

Jön az év vége - Bullet journal december 2020

Valahogy kibírtuk idáig, végre látszik 2020 vége. Ennek örömére a decemberi bujo oldalaimhoz összeszedtem a kedvenc elemeimet a korábbi hónapok témáiból, és összeraktam belőlük egy (számomra) léleksimogató és valamennyire vissza is tekintő témát.


Ugyan december, de nem akartam kinézetre túltolni a karácsonyt. Viszont a tél azért még maradt, ha visszafogottan is. Részben azért is, mert ez az utolsó hónap a
Tüskék és rózsák udvara sorozat 7 udvarának átgondolásában is, és mostanra maradt a Tél udvara.

Nagyon elégedett voltam azzal, ahogy a júliusi tipográfiám sikerült, mindenképpen fel akartam újra használni. A téliességet pedig a 2019 novemberi témámból vettem, ahol az éjjeli égboltot ecsetfilccel felrajzolt fenyőkkel tarkítottam. A fák most csak önmagukban, a lap alján sorakoznak.



A zöld háttér az év eleji bevezetőoldalakra kacsint vissza (bár ott a mardekárossága miatt használtam, nem a tél miatt), a metálos washi-szalag pedig az elmúlt 7 hónap visszatérő eleme volt. Ugyan nem szerette fotóztatni magát, de az üres papírhelyeket ezüst hópihe-nyomdák borítják, amik a tavaly decemberi témára utalnak vissza.

A standarad oldalak


Maradtam a szokásos oldalaknál, ezeknél nem újítottam sokat. Pár hónap kihagyás után újra visszahoztam a To do - sávot, mert ebben a hónapban több fontos dolgot is el kell intéznem, így egyszerűbb őket együtt látni. Az Insta-követő egy októbei újdonság, szerettem volna többet posztolni oda is, így talán jobban rá tudom magam venni.

A blogbejegyzés-követőt már novemberben átlalakítottam, és ez az elrendezés jobban bejött, mint a régi, szóval maradt. Az előre meghatározott posztolási-napok helyett hetekre bontottam a decemberem, így ha változik is egy bejegyzés megjelenésének napja, még mindig a tényleges napot tudom beírni hozzá.

A karácsonyi oldalak


Imádom a karácsonyi szezont, még ha idén nem is lesz teljesen a megszokott. Attól viszont még megrajzoltam a speciális oldalaimat. 

Kezdetnek egy kívánságlistával nyitottam. Szeptember közepe óta mindenki azzal nyaggat, hogy mit kérek karácsonyra, viszont nem vagyok túl jó abban, hogy rögtön rá tudjak vágni egy választ, így inkább itt ez az oldal, ahova fel tudom írni, kategóriák szerint (könyvek, lakás-cuccok, szórakozás, kreatív, egyéb), ha valami eszembe jut.

Az ádventi naptáramon kicsit újítottam, a tavalyi cukorpálca után idén különféle hosszúságú "madzagokon" lógó gömböcskék lettek, amiket az ezüst zseléstollammal fogok kiszínezni, így a végére mind szépen fog csillogni.

Az ajándékoknak is saját oldalpárt szenteltem. Imádok ajándékokat adni, másoknak sokkal jobb ötleteket találok, mint magamnak. Így a bal oldalon az ötleteket írom fel, jobbra pedig a befutót tudom követni, az alapján, hogy mi is az ajándék, mennyibe került, megvettem-e már és becsomagoltam-e.

A végső karácsonyi oldalpár pedig maga az ünnep rendszerezése. Ugyan még nem tudni, hogy lehet-e majd látogatni, de attól még hagytam annak is helyet, valamint a jobb oldalon a tervezett recepteknek is szenteltem helyet, bár ezt még nem iratoztam fel, hiszen még magam sem tudom, miket fogok készíteni.

Ezek lennének a decemberi oldalaim. Tudom, hogy október és november kimaradt, de most már nem fogok külön bejegyzést készíteni nekik. (Az Instagram oldalamon viszont róluk is ott vannak a képek.) Viszont egy év végi bujo-átlapozós posztot tervezek decemberre, ott majd ők is tiszteletüket fogják tenni.

Legközelebb vasárnap jelentkezem, amikor már a novemberi zárással jövök majd. Őrület, hogy máris itt van 2020 vége. De valahogy nem fog hiányozni.

A legközelebbi viszont-olvasásig pedig jó kreatívkodást, jó olvasást, és egy nagy csésze forró teát mindenkinek.

Love,
Kalamaj

1 megjegyzés:

  1. Sosem értettem egyet jobban mondattal, mint ezzel:
    "Őrület, hogy máris itt van 2020 vége. De valahogy nem fog hiányozni." :D
    De szeretném, ha a karácsony normális mederben tudna folyni, akármilyen kis esély van rá jelenleg...

    VálaszTörlés