2020. szeptember 3., csütörtök

Tövisestül - Bullet journal szeptember 2020

Egyszer végre sikerült időben megcsinálnom a bujo oldalaimat. Amik meglepő módon nem az őszhöz kapcsolódnak, hanem épphogy a tavaszhoz.


Oka ennek is van persze, név szerint a féléves nagy témám, a Tüskék és rózsák udvara hét Udvarának újragondolása, havonta egy-egy Udvarral. Lévén az év második felére került ez a téma, és a tavaszt is valahova be kellett raknom, így ez maradt a szeptemberre. (Nálam az ősz októberben lesz, csak akkor kezdődik a suli, szóval nekem az inkább az igazi ősz kezdete.)

A címlap és technika:

A már júniusban bemutatott technikával (így) csináltam a fekete háttérlapokat, amik ténylegesen pöttyözöttek, bár ez a képeken nem igazán látszik. A tavasz udvarát fehér zseléstollakkal megrajzolt tövises (és nélküli) indákkal jelképeztem, a feliratokat pedig szintén zseléstollal, hivatalosan metál pirosnak nevezett, de igazából mályvás rózsaszínnel dobtam fel. Ami színben pont passzolt a vékony washi szalagomhoz, amit színfoltnak ragasztgattam be.


A havi és heti oldalak:

A naptár maradt a szokásos felosztású, a tennivalók és a blog oldal is, a július végével elhagyott tevékenységkövetők helyére pedig a bujo-s facebook csoportban látott őszi bingó saját tevékenységeimre igazított verziója került.

Az biztos, hogy ez a téma nagyon jól fotózható, és remekek a kontrasztjai, azonban nem szívesen csinálok fekete hátterűt túl gyakran, mert sajna a fehér zselés toll egy nagyon kenődő műfaj, és ezzel sajnos ki lehet kergetni engem a világból. Most mégis bevállaltam, mert ez volt az egyik legelső ötlet, ami jött, mikor a Tüskék és rózsák udvara témát tervezgettem, és mindenképpen ilyenre akartam.

Legközelebb ismét hétfőn fogok jelentkezni, ismét egy könyves témával. Addig is jó tervezést és kellemes rajzolgatást.

Love,
Kalamaj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése