2020. szeptember 1., kedd

Augusztusi bevásárlótáska

Hogy lett megint szeptember elseje? Lélekben nálam még mindig március 168.-a van, az elmúlt pár hónap nekem teljesen összefolyt. Szinte csak az különbözetette meg nálam a változó idődarabkákat, hogy épp melyik sorozatot olvastam.


Az augusztus pedig egyértelműen Böszörményi-lázban telt, a múlt héten megtartott, Ambrózy-tematikára felfűzött blogszülinapi hetemnek köszönhetően. Ebből kifolyólag az olvasási listám is elég egyhangú lett, egyhuzamban végigmaratonoztam az egész sorozatot, de egy percig sem bántam meg, hogy ennek szenteltem minden figyelmemet.

Ezeket a könyveket olvastam augusztusban:

Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten
Böszörményi Gyula: A Rudnay-gyilkosságok
Böszörményi Gyula: Beretva és tőr
Böszörményi Gyula: Ármány és kézfogó
Böszörményi Gyula: Bitó és borostyán
Böszörményi Gyula: Nász és téboly
Böszörményi Gyula: Szer'usz világ

A nyolcadik képen pedig az a kb 300 post-it látszik, amivel olvasás közben kidekoráltam a könyveket. Sárga és zöld: fejezetek; pink: helyek; narancs: Szer'usz világ. A kötetek értékelései ezen a linken olvashatóak.


Ezeket a könyveket pedig szeptemberre terveztem be:

Sarah J. Maas - A Court of Wings and Ruin
Sarah J. Maas - A Court of Frost and Starlight
(Befejezem az Ambrózy miatt félbehagyott újraolvasásom.)

Sabaa Tahir: An Ember in the Ashes
Sabaa Tahir: A Torch Against the Night
Sabaa Tahir: A Reaper at the Gates
Cassandra Clare: The Red Scrolls of Magic
Cassandra Clare: The Lost Book of the White
J. K. Rowling: Harry Potter és a bölcsek köve
(Szeptember elseje van, irány Roxfort)



A nagy Ambrózy-Augusztus után visszaáll az olvasási életem is a normálishoz, jó sok fantasy-vel, és egy csipet Maas-szal megfűszerezve. Nem tudom, mennyire jut ezek közül majd ténylegesen időm, lassan készülnöm kell az egyetemre is. Az ugyan teljes iramban majd csak októberben kezdődik el, de már az is itt van a nyakunkon, a tárgyfelvételek és a suli körüli egyéb tennivalók is felemésztenek azért valamennyi időt. Végre el tudom kezdeni a mesterképzést (a corona miatt az is csúszott egy félévet), szóval eléggé izgatott vagyok.

A blog tekintetében is visszaáll a múlt heti extravaganza után a tempó a normálisra, a heti két poszt marad. Legközelebb csütörtökön jelentkezem majd, akkor a szeptemberi bullet journal oldalaimat mutatom majd be. Addigis jó olvasást, és akit már a sulival kergetnek a felnőttek, annak kitartást, bárhogy is lett ezekben a kaotikus időkben megoldva az okítása.

Love,
Kalamaj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése