2020. június 30., kedd

Júniusi bevásárlótáska

Kettőt pislogtam, és már vége is van a júniusnak, azt sem tudom, hova lett az idő. Ugyan a hónap közepét azzal töltöttem, hogy befejezzem a diplomám, emiatt kevesebbet foglalkoztam a könyvekkel, de attól még nem lazsáltam.


Olvasás terén ugyan elégedett vagyok a mennyiséggel, de mégis kevesebb lett, mint májusban, és egyáltalán nem azok a könyvek kerültek sorra, amiket eredetileg terveztem.


Ezeket a könyveket olvastam idén júniusban:

Cassandra Clare és mások: Az Árnypiac kísértetei
Scott Lynch - The Lies of Locke Lamora
Suzanne Collins - Futótűz
Katherine Arden - A medve és a csalogány
Katherine Arden - A lány a toronyban

Ezek közül a Locke Lamorá-val még nem végeztem, azt addig próbáltam benyomni, míg megjön az Árnypiac, de nem értem a végére, és kicsit félbemaradt, de be fogom fejezni. Valamint ugyan nem könyv, de ugyanannyira nagyszerű, megejtettem az idei Utolsó léghajlító újranézésemet is, hamarosan arról is jön értékelés.

Ezeket pedig júliusra terveztem be:

Cassandra Clare - Lord of Shadows
Cassandra Clare - Queen of Air and Darkness
Sarah J. Maas - A Court of Thorns and Roses
Sarah J. Maas - A Court of Mist and Fury
Katherine Arden - A boszorkány éjszakája
Natalie C. Parker - Seafire

Végre valahára most már be fogom fejezni az Árnyvadász könyveket (már ami eddig megjelent), és az idei Tüskék és rózsák udvara újraolvasásom is esedékes már. Az kicsit megcsúszott a suli miatt, de júliusban már biztos sor kerül rájuk. A 12 hónapos kihívásom ehavi darabja a Seafire lesz, talán végre sikerül tartani magam a tervhez.

Nem nyújtom hosszabbra ezt a bejegyzést. Kinek mi volt a kedvenc olvasmánya ebben a hónapban, és mit vár legjobban júliusban (könyv vagy egyéb)? Írjátok meg a kömmentekben.

Legközelebb csütörtökön jelentkezem, egy újabb book tag-gel, a Mid Year Book Freak Out Tag-gel (kb évközepi könyves kiakadásnak fordítanám), ahol 2020 első felét tekintem át. Addig is kellemes olvasást és jó sok napsütést.

Love,
Kalamaj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése