2020. június 24., szerda

Megvan a következő Tüskék és rózsák udvara kötet címe

Pont ma délután beszélgettem a legjobb barátnőmmel arról, hogy ugyan van már egy kb időpont a Tüskék és rózsák udvara ötödik részének megjelenéséhez, de még semmi sem fix ebből. Erre aztán most jön a hír, hogy megosztották a címet, és van hivatalos dátum is.

Egyáltalán nem számítottam ma erre a hírre, és számomra valamiféle égi jel is, hiszen pont ma tudtam átvenni a diplomám is, Maas királynő a képzeletemben ezzel jutalmazott meg érte.

Íme a cím:




Magyarra Ezüst lángok udvarának fordítanám, és el kell mondanom, nagggyon tetszik. Zugteorístaként arra tudnám kimagyarázni, hogy ez maga Nesta és Cassian (a két főszereplő) megtestesítése. Több helyen Cassian tűzként van jellemezve, bár ami még jobban passzol szerintem, az Nesta. Ő volt úgy említve, mint akiben hatalmas tűz ég, de nem engedni látszódni. Emellett nekem Nesta mindig is az ezüst színnel volt összefüggésben a fejemben. Egy ilyen hideg láng pedig pont az ő karakterét találja el.

(Majdnem Silver And Flames-nek, azaz Ezüst és lángoknak olvastam, hiszen a korábbi kötetekben mindig ott volt az és, és megszokásból tette hozzá az agyam, csak másodjára tűnt fel, hogy ebben már nincs.)

A dátum pedig most már fix, jövő év január 26.-a lett kitűzve, szóval már nem kell olyan gigászi időt várni. Közel ugyan nincs, és én abba a kissebbségbe tartozom, aki nagyon szerette Nestát eddig is, szóval még izgatottabban várom a történetét. 

Borítóügyileg nem tudom, hogy lesz, az ugye biztos, hogy az új köntösben fog megjelenni (írtam róluk itt), de azért még reménykedek, hogy Cassandra Clare új kötétehez hasonlóan ennek is a keményborítós kiadás védőborítója kifordítható lesz, és a belső felén lesz egy a régiekhez passzoló verzió is. Hiábavaló remény, tudom, de talán léteznek még csodák.

Remélem ti is olyan izgatottak lettetek ettől a híről, mint én. Most már tuti, hogy hamarosan újraolvasom a sorozatot, kell egy kis ismétlés belőlük.

Kellemes estét és jó olvasást,

Love,
Kalamaj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése