2017. november 1., szerda

Októberi bevásárlótáska

Örömmel jelenthetem be, a megújult blog immár a harmadik zárásához érkezett. Ebben a rövid időben a kattintások száma elérte a háromezret, az én pici szívem meg majd kicsordul meghatottságában. Nem gondoltam volna, hogy máris ennyien elolvassák az agymenéseimet.
Jöjjön hát ennek örömére a harmadik hónapzárás.

Beszerzett könyvek:
Marie Rutkoski - The Winner's Crime (A nyertes bűne)
Jeff Wheeler - The Queen's Poisoner (A királynő méregkeverője)
Sara Shepard - Pretty Little Liars (Hazug csajok társasága) > az értékelésem itt olvashatjátok
Erin Watt - Paper Princess (Papírhercegnő) > az értékelésem itt olvashatjátok
Erin Watt - Broken Prince
Róbert Katalin - Szelídíts meg! > az értékelésem itt olvashatjátok
Sarah Addison Allen - A barackfa titka
Anna Banks - Nemezis. A szeretett ellenség
Kerstin Gier - Silber. Az álmok harmadik könyve

Elolvasott könyvek:
Sara Shepard - Pretty Little Liars (Hazug csajok társasága)
Erin Watt - Paper Princess (Papírhercegnő)
Erin Watt - Broken Prince (ezt angolul előre elolvastam, nem bírtam kivárni a függővéget)
Róbert Katalin - Szelídíts meg!
Rachel Hawkins - Demonglass (Hex Hall 2.) > a trilógiáról készült értékelésem itt olvashatjátok
Rachel Hawkins - Spell Bound
George R. R. Martin - Storm of Swords
Alain Robbe-Grillet - La Jalousie (ezt ugyan nem önszántamból olvastam, de attól még számít. Ki gondolta volna, hogy még az építész szakon is van néha kötelező olvasmány?)

A hónap kedvenc könyve: Paper Princess vs Szelídíts meg!
Nem tudtam végül eldönteni, melyik tetszik jobban, mert mindkettő a maga nemében megragadott. Ugyan frissen olvasva a Papírhercegnő nem váltott ki belőlem olyan elsöprő érzelmeket, de mostanra a szívemhez nőtt a nagyonis látható hibái ellenére. A Szelídíts meg!-ben meg a történetbeli innovációk hiánya ellenére az fogott meg, ahogy beleintegrálta a klasszikus Kis herceg mesét ebbe a gimis szerelni történetbe.

A hónap legnagyobb csalódása: Sara Shepard - Pretty Little Liars
És ez nagy szó, mert meg tudta előzni a francia regény is, pedig az már maga volt a szenvedés, annyira nyögvenyelős volt. De legalább abban találtam értékelhető technikai húzásokat. Ezzel szemben a Hazug csajok társasága egy dögunalmas, vontatott, jellegtelen izé volt, annyira teletömve márkajelzésekkel, hogy leszámolva kevesebb reklámot találnék egy női magazin ruha- és sminkrovatában, mint ebben a könyvben. Még most ősszel érkezik ugyan a második rész könyvben, de már most biztos vagyok benne, hogy ki fogom hagyni. Én megmaradok a sorozatnál, abban legalább történnek dolgok.

Ebben a hónapban megnézett sorozatok:
Strager Things 1.-2. évad (az első évadról készült kritikám itt olvashatjátok)
Lethal Weapon 1. évad
Agents of S.H.I.E.L.D. 4. évad
És végre elkezdődött az Arrowvers 4 sorozatának az új évadai, így végre van új Flash, Arrow, Supergirl és Legends of Tomorrow a nap alatt.
A hónap kedvence jelen esetben egyértelműen a Stranger Things volt, mindegy, hogy az első vagy a második évadot nézzük. Egyszerűen tökély, amit ez a sorozat csinál. Nem hittem volna, mikor belekzdtem, hogy tényleg fel fog érni az őt övező hájphoz, de egy cseppet sem csalódtam. Már most izgatottan várom a harmadik évadot.

A hónap kedvenc filmje: Thor - Ragnarök
Tegnap volt Bécsben a premiernap, és a Halloween-i kicsapongásunk részeként a barátnőmmel elmentünk megnézni. És pont olyan őrült volt, mint amit a trailerek ígértek. Nem fogok most spoilerezni, de annyit elárulhatok, hogy volt bátorság a filmben, teljesen más, mint a többi Marvel pályamű.
Az biztos, hogy fogok róla egy kritikát (vagy inkább örömódát) írni, de várok vele még egy hetet, hogy másoknak is legyen esélyük megnézni, mert nem lehet róla egy szót sem ejteni, hogy valami spoiler ki ne csússzon. Ezügyben egyébként a trailerek jól dolgoztak, a legnagyobb állkapocsleejtő pillanatokat jól rejtve tartották. Alig tudtam, hova nézzek, annyi minden történt.

Amire novemberben várok:
Könyvek:
Böszörményi Gyula - Nász és téboly (Ambrózy báró esetei IV.)
Cassandra Clare - Árnyak ura (Gonosz fortélyok 2.)
Sarah J. Maas - A Court of Mist and Fury (ACOTAR 2.)
Sarah J. Maas - Empire of Storms (Üvegtrón 5.)
Sorozatok:
The Punisher (Marvel? akkor még szép, hogy megnézem)
Marvel's Runaways
X-Men Gifted
Riverdale 2. évad
Filmek: végre kezdődik a nagy őszi-téli filmdömping
Justice League
Gyilkosság az Orient Expresszen
Olaf's Frozen Adventure (nem szégyellem, Frozen rajongó vagyok)
The Man Who Invented Christmas

Összegezve ez történt a blog életében az elmúlt hónapban. Megint jól feltankoltam könyvekből és sorozatokból is, lesz mivel lefoglalnom magam az egyetem mellett adódó szabadidőmben.
Jelenleg több poszt is van készülőben, szóval a következő két hétben jó sok friss bejegyzéssel tudok majd jelentkezni. Többek között ezek vannak már úton:
Thor Ragnarök
Stranger Things 2. évad.
Lethal Weapon: film kontra sorozat
A nyertes bűne könyvkritika
Silber trilógia

Szóval nemsokára újra jelentkezem, ne hiányoljatok addig se.
Remélem az októbere mindenki másnak is olyan kellemesen telt, mint nekem, és még egyszer ilyen jó novembert kívánok mindenkinek.

Love, Kalamaj


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése