2017. szeptember 1., péntek

Augusztusi bevásárlótáska

Vége van az augusztusnak, és bár ebben a hónapban nem sok maradt a könyvekre félretett keretemből (hála a könyvhétnek, ahonnan potom tizenöt új könyvvel tértem haza), azért most sem maradtam új olvasnivaló nélkül. Mert ha egyszer én betévedek egy könyvesboltba, egyszerűen képtelen vagyok úgy kijönni, hogy ne vegyek valamit.

Íme a legújabb polclakóim:


Morghan Rhodes: Falling Kingdoms - Királyok harca

Mostanában teljesen bevonzott a fantasy, így nem hagyhattam ki a Falling Kingdoms-ot sem. Naiv kis énem úgy vette meg, hogy végre egy standalone, nem kell majd vadásznom a folytatásokra (meg az őrületbe kergetnem a szomszédom, aki az amazonos rendeléseket intézi nekem), de a könyv kétharmadánál gyanússá kezdett válni, hogy ennek még nem lesz egyhamar vége. Aztán meggugliztam, és láttam, hogy vagy hat része megjelent már külföldön. Tetszett, nem volt valami óriási durranás se, de azt igazán ráírhatták volna valahová, hogy ez csak egy első rész.
Ide kattintva elolvashatod a fülszöveget.



George R. R. Martin: Wild Cards - Fekete lapok


Ugyan ennek még nem tudtam nekiállni, de Martin mestertől nem várok mást, csak jót. Ezt a libri nyári akciójában vettem, együtt egy Medversek című (egész egyértelműen) medvés verseket tartalmazó kis kötettel, amit az öcsém kapott meg. 
Ide kattinta elolvashatod a fülszöveget.





Amit augusztusban elolvastam:

George R. R. Martin: A Clash of Kings

Ugyan csak egy könyvet olvastam el, de az maga kitett ezer oldalt. Most, hogy másfél kell majd várni a következő GOT évadra, úgy döntöttem, lassanként újraolvasom a könyveket. Még a könyvhéten zereztem be potom áron az első részt angolul, aztán volt az osztrák Thaliának egy remek kis idegennyelvű könyves akciója, így meg tudtam venni az egész sorozatot eredetiben, filmes borítókkal. Ezen poszt írása közben már csak száz oldalam van hátra, még ma végezni is fogok vele. Mivel a hónapban már dolgoztam, csak kisebb adagokban tudtam haladni vele, így kitette az egész hónapomat.
Ide kattintva elolvashatod a fülszöveget.


Szeptemberi tervezet:

Előre siratom a megkeresett fizumat, mert már most kezdenem sorakozni a kiadók őszi megjelenéseinek beharangozásai, és hát van jópár, amire fáj a fogam. A teljesség igénye nélkül ezek a következők:

Kerstin Gier: Silber - Az álmok harmadik könyve
Sara Shepard: Pretty Little Liars - Hazug csajok társasága
Marie Rutkoski: The Winners Crime - A nyertes bűne
Jeff Wheeler: The Queen's Poisoner - A királynő méregkeverője
Christie Golden: Valerian és az ezer bolygó városa - filmkönyv
Katherine McGee: Az ezredik emelet
Jay Asher: Tizenhárom okom volt (illene már megvennem, eddig csak kölcsönbe olvastam)

Amiket pedig már megvettem, és valahol a nemzetközi postán kóvályognak felém:

Sarah J. Maas: Tower of Dawn

Azt hiszem nem kell sokaknak bemutatni Maas világhírű Üvegtrón sorozatát, ami lassan a végéhez közeledik. Az írőnő Böszörményi és Martin mellett az abszolút kedvenceimhez tartozik, és bárki meri megkritizálni őket a jelenlétemben, azt a gyilkos nézésemmel azonnal eltemetem. 
A hivatalos megjelenés előtt egy hónappal már előrendeltem Amazonról a most megjelnő spin-off részt, ami egy novellának indult, de végül kikerekedett egy egész regény belőle. De ha Maas-ról van szó, nem bírok magammal, nincs az az isten, hogy mindig szépen kivárjam a magyar megjelenést.
Ide kattintva elolvashatjátok az angol fülszöveget.


Margaret Rogerson: An Enchantment of Ravens

Ez is egy tündéres fantasy, ami szeptember végén fog megjelenni. Nem tudom, milyen lesz, ez a tipikus esete, mikor a borító alapján vettem meg egy könyvet. Azt ugyanis a nagy kedvecem, Charlie Bowater készítette, aki egyébként az ACOTAR színezőn is dolgozott, és rengeteg fanartot csinál Maas könyveihez. A borító felfedezése után gugliztam meg a fülszöveget, az meg megtetszett, így úgy döntöttem, adok neki egy esélyt, és elolvasom. Ha bárkinek felkeltette volna a figyelmét, ide kattintva elolvashatjátok a fülszöveget. Amitől csak még szebb lesz, a hátlap is ki van dolgozva ám. Gyönyörű, nem igaz?



Ennyi lett volna az augusztusi bevásárlószatyor, a hétvégén pedig a Trónok harca hetedik évadának értékelésével jövök a Kisképernyő fülön. Addigis szép napot, és aki most kezdi az új tanévet, annak kitartást kívánok.

Kalamaj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése