2021. február 28., vasárnap

Februári zárás

Vége a februárnak is, holnap sajna megint kezdődik nálam az félév. Pedig még pár hónapot el lazultam volna itthon. (Holnaptól pedig itthon, csak kevésbé lazulva...) Jó kis hónap volt, rendesen ki tudtam pihenni az előző félév stresszét, voltam pár kellemes sétán a városban, sütött a nap, finomságok.



Ebben a bejegyzésben összeszedtem, mi mindent olvastam, míg "szabin" voltam. Amit előre elterveztem, sikerült egész jól teljesítenem, és egy kis nosztalgia is befért még mellé. Összeségében elégedett vagyok az olvasott mennyiséggel, remélem márciusban is fogom magam legalább ennyihez tartani.

Februárban olvastam:


Folytattam a még január végén megkezdett Tüskék és rózsák udvara újraolvasásom, hogy tizenhatodikára, a Silver Flames megjelenésére kész legyek vele. Sikerült is a végére érnem pár nappal a határidő előtt, és azóta is arra várok, hogy meghozza a postás valamelyik kiadást (mert kettőt is előrendeltem, minden lehetséges különleges kiadás kellett nekem). Tényleg nem kell ám megutaztatni szerencsétlen könyveket az egész világ körül, kedves posta, csak szeretném kézben tartani végre. Olyan nagy kérés ez?

Míg vártam a postásra a hónap közepén, nem akartam belekezdeni valami másba, nehogy kizökkentsen a hangulatomból, de nem-olvasni sem akartam, így előszedtem egy régi ismerősöm, az Utazás Armandriába-t, amit történetesen saját magam írtam, így ismertem már a történetet jól, nem volt meg a veszélye, hogy eltereli a figyelmem. (A könyv maga egyenlőre abszolút fiók-stádiumban van, a kész példányt is magam kötöttem be kézzel, eddig talán ha három ember olvasta eddig rajtam kívül. A bejegyzés végére odabiggyesztettem egy gif-et róla, ha valakit érdekel, hogyan áll a könyvkötési tudásom, plusz egy kis belepillantó.)

Végül pedig egy kicsit eltértem a rám jellemző fantasy regényektől, a rám másik jellemző témára, a képregények világára. Még decemberben fizettem elő az Bosszúállók és a Fantasztikus Négyes ötrészes kalandjára, az Empyre-re, ami végre pár hete teljessé vált, így azt toltam végig kétültő helyemben.

Ezeket pedig márciusra tervezem:


Március a szülihónapom, így erre csupa olyan könyvet választottam, ami igazán megmelengeti a lelkem. (Kivéve az Üvegtrónt, annak az újraolvasásával még várok egy kicsit, mert ha annak nekiállok, az eltart egy kicsit.) Kezdetnek jöhet az A Court of Silver Flames, ha végre valahára meg hajlandó érkezni hozzám. (Igen, tudom, bemehetnék a boltba venni egy harmadik kiadást, nekik már megjött, de annyi új könyv jön ki márciusban, és spórolnom kéne egy kicsit.)

Még egy friss finomság, a Chain of Gold folytatása, a Chain of Iron holnap után érkezik, már az is úton van valahol felém. Az eddigi kedvenc Árnyvadász-csapatom, az első rész az egyik kedvenc könyvem lett tavaly, remélem ez is legalább annyira levesz a lábamról.

A Crescent City puszta kedvtelésből került fel a listára, márciusban jelenik meg a puhaborítós kiadása, ennek örömére szeretném újra meglátogatni a világot. (A borítók kapcsán tervezek is egy Minden kiadás, amiben megvan posztot, mint a többi Maas-könyvnél tettem.)

Februárban ugyan elmaradt, de márciusban már tényleg szeretném befejezni a Cursebreaker trilógiát, az A Vow So Bold and Deadly már ott csücsül a polcomon, csak arra várva, hogy sorra is kerüljön.

A Grisha világba is vissza szeretnék térni a King of Scars-zal, mielőtt hónap végén jön az utolsó könyv, meg legfőképp áprilisban a Shadow and Bone sorozat. (Hú, láttátok már a trailert? Annyira jó lett, borsódzott tőle a hátam.)

Jó kis márciusnak nézek elő, ez már tuti, remélem mindenre lesz is időm, és a suli nem foglal majd le olyan eszeveszettem. Blog tekintetében is igyekszem majd többet teljesíteni, mindenképpen többet, mint a februári 4 darab poszt. (Tavaly is pont a február lett ilyen pihenősebb, bár nem szándékosan.)

Kinek  mi volt a kedvenc olvasmánya februárban?

A végére pedig itt a beígért belepislantó a könyvembe:


Hamarosan újra jelentkezem, addigis jó olvasást, és gyorsabb postásokat, mint errefelé.

Love,
Kalamaj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése