2020. július 20., hétfő

Olvastam-e már? - közkedvelt könyvek bingó

Tegnap futottam bele ebbe a kis játékba, és úgy gondoltam, ezt nekem is ki kell próbálnom. A lényege nagyon egyszerű, egyszerűen bejelöli az ember a rácsban azokat a könyveket, amiket ő maga is olvasott.


Az eredeti lista angolul volt, és kicsit át kellett alakítanom, mert arról egy csomó könyv még meg sem jelent angolul, és így sokaknak nem volt még esélyük olvasni. Emellett pedig belepillantottam a magyar olvasóközönség általt kedvelt könyvekbe.


A nagyja ugyan ifjúsági, de beledobtam két felnőttet is, ami egyszerűen olyan ismert, hogy nem maradhatott ki. (A Szürkét szándékosan hagytam ki, annyira ellenzem azt a sorozatot és mindent, amit képvisel, hogy nem voltam hajlandó foglalkozni vele.)

Még egy kis extra ebben a variációban, hogy az eredeti, igen-nem jellegű, jobban bingóra hasonlító elvet kitoldottam egy négy szintes lépcsővel:

Zöld: Már végeztem a sorozattal.
Sárga: Belekezdtem ugyan, de még nem értem a végére.
Narancs: Ott áll már a polcomon, de még nem kezdtem bele.
Piros: Semmi közöm nem volt eddig ehhez a sorozathoz.

(Ezek a kategóriák persze nem mondanak semmit arról, hogyan tetszettek, például nálam is van több is, amibe ugyan belekezdtem, de félbe is hagytam, mert nem jött be, és nem is tervezem befejezni.)

Íme maga a lista üresen, ha van hozzá kedved, te is töltsd ki:


Saját magamnak már kiszíneztem, és sikerült pont úgy elhelyezni a címeket, hogy egy sorom sem lett teljesen tele:


Az Off Campus és a Royal család lenne az a két sorozat, amit félbehagytam, az Ambrózy báró eseteit pedig a jelenelegi Tüskék és rózsák újraolvasásom után tervezem befejezni.

Ha megtetszett az ötlet, nyugodtan vidd el a képet, vagy írd meg a kommentekben, hogyan teljesítettél a listával. (A blog facebook oldalára külön is ki fogm tenni az üres sablont nagy méretben, hogy biztosan jól olvasható legyen.)

Legközelebb most szerdán fogok jelentkezni, az eheti tervezet kicsit el fog térni a szokásostól, és vasárnap is lesz egy új bejegyzés, mivel utána héten nem fogok tudni írni. 

Addigis jó olvasást és jó strandidőt.

Love,
Kalamaj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése