2020. február 27., csütörtök

Februári bevásárlótáska

Micsoda tavaszias időjárás így február végén! Itt ülök a gép előtt, és majdnem napszemüveget kell vennem, hogy a kintről beömlő napfény ne vakítson el. Nem normális ez. Globális felmelegedés, emberek, tegyünk már valamit.

Na de, mielőtt teljesen elkalandoznak a gondolataim, térjünk vissza arra, ami miatt igazából billentyűzet elé ültem. A februári összefoglaló.
Túl nagy változatosságot nem mutatott a kiolvasott könyveim polca ebben a hónapban, de jó okkal. 

Ezeken a könyveken sikerült átrágnom magam februárban:



Jó nagyot sikerült lépnem az éves Üvegtrón-újraolvasásomban, az Éjkoronát és a Tűz örökösét már teljesen kiolvastam, az Árnyak királynőjéből már csak egy kicsi van hátra, holnapra azzal is készen leszek.
Nem bírom ki, hogy legalább évente egyszer újra ne olvassam a legkedvencebb sorozatomat. Nem rövid, nem egyszerű a lelkemnek, de annyira szeretem, hogy muszáj újra és újra kézbe vennem. Minden újabb olvasásnál újabb részleteket fedezek fel, újabb előreutalásokat, amiket csak egy későbbi rész olvasása után érthet meg az ember. Egyszerűen imádom.
Ezt az újraolvasást a nemrég megjelent mini kiadásban viszem véghez. Végre sikerült megszereznem a teljes sorozatot így, szóval hamarosan érkezik róluk egy külön poszt.

Az egyetlen könyv, amit ebben a hónapban olvastam, ami nem az Üvegtrónhoz tartozik, az a Caraval. Be kell ismernem, nem végeztem még vele, puszta fizikai okokból (meg mert annyira bele voltam feledkezve az Üvegtrónba), mivel a magyar kiadás akkora, hogy nem egyszerű Magyarország és Bécs között oda-vissza cipelni.
Amennyit sikerült eddig kiolvasnom, egyenlőre nagyon tetszik, de bővebb véleményt egyenlőre nem mondok, majd ha végeztem a könyvvel.

Ezekre a könyvekre pedig márciusban készülök:



Március is nagyon Maas-centrikusnak néz ki. A legfontosabb könyv a következő hónapban (és 2020-ban úgy általánosságban) természetesen a harmadikán megjelenő Crescent City - House of Earth and Blood lesz, már hónapok óta készülök erre könyvbe.
A maradék időben pedig befejezem az Üvegtrón újraolvasást a hátralévő három (és egyben legvastagabb) kötettel. Nem tudom, hogy bele fog-e férni még több könyv, hiszen hamarosan kezdődik a félév és a mesterképzésem az egyetemen, szóval többet egyenlőre nem terveztem be.

Én elégedett vagyok azzal, amennyit februárban olvasni sikerült, főleg úgy, hogy egy hétig Hamburgban voltam, a barátommal meglátogattuk a szüleit. Utána meg beteg voltam, ami legalább arra jó volt, hogy büntetlenül fekhettem és olvasgathattam.
Íme egy kép az Északi tengerről, ahová egyik nap kiautóztunk. A nap csak erre a képre bújt ki, annyira fújt a szél, hogy majdnem lefújt a lábamról, de akkor is gyönyörű volt.

Ez lenne a februári bevásárlótáskám / összefoglalóm. Ki mit olvasott? Találkozott valaki a leendő kedvenc könyvével? Esetleg valamivel, amit legszívesebben eltüntetne a polcokról, hogy senki másnak ne kelljen elszenvednie ugyanazt? Írjátok meg a kommentekben.

Legközelebb hétfőn jelentkezem, most már tényleg a megígért Üvegtrón minik bemutatásával. Addig is kellemes hétvégét és évszakhoz illő időjárást.

Love,
Kalamaj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése