2018. március 30., péntek

Márciusi bevásárlótáska

Úgy néz ki, lassanként sikerül visszatérnem a normális ütemhez, és egy hónapban egy posztnál többet is ki tudok termelni. A tavasz könyvek tekintetében úgyi mindig elég termékeny szokott lenni nálam, egy kupacon van szülinap, névnap, húsvét, ilyenek. Ennek örömére a márciusom is könyvekben gazdagon telt.

Beszerzett könyveim:

J.K. Rowling - Harry Potter and the Philosopher's Stone (angolul, végre meg tudtam venni a tavaly megjelent jubileumi kiadást. Természetesen a Mardekár-ház színeiben.)
Kai Meyer - A betű mágusa (bevallom a borító levett a lábamról)
Holly Black - The Cruel Prince (az értékelésem itt olvashatjátok)
Brodi Ashton, Cynthia Hand, Jodi Meadows - Lady Jane
Sara Shepard - The Perfectionists (ezt németül olvastam, a Pretty Little Liars könyvben nekem 2017 legnagyobb csalódása volt, de ez mértékekkel jobb volt nála. Teljes értékelés hamarosan.)
Oliver Bowden - Assasin's Creed, Titkos keresztes háború
Jason Matthews - Vörös veréb (a film után muszáj volt megszereznem könyvben is.
Leigh Bardugo - Siege and Storm; Ruin and Rising (a teljes Grisha-trilógiáról készült értékelésem itt olvashatjátok)

Elolvasott könyvek:

Margaret Rogerson - An Enchantment of Ravens (az eddigi év egyik legjobb olvasmányélménye volt, biztos vagyok benne, hogy hamarosan egy teljes értékelést fogok hozni róla)
Susan Dennard - The Witchlands 1-2: Truthwitch, Windwitch
J.K. Rowling - Harry Potter and the Philosopher's Stone
Holly Black - The Cruel Prince
Brodi Ashton, Cynthia Hand, Jodi Meadows - Lady Jane
Sara Shepard - The Perfectionists
Leigh Bardugo - Siege and Storm; Ruin and Rising

Márciusi filmélmény:

Amellet, hogy ismétlésként megint megnéztem a Fantastic Beasts and Where To Find Them-et (a mai napig nem tudom a rendes magyar nevét, valamiért mindig Legendás állatok és hogyan találjuk meg őket-ként hivatkozok rá, ami tudom, hogy gáz), szerencsém volt egy ebben a hónapban frissen megjelent kémes újdonsághoz, a Jennifer Lawrence főszereplésével készült Red Sparrow-hoz, azaz magyarul a Vörös verébhez.
Egy filmrajongó ismerősömmel néztük meg, eredeti hanggal moziban, és mindketten csak jót tudtunk mondani róla. Már írtam is róla egy korábbi posztban, amit ide kattintva olvashattok el.


Áprilisi várólista:

Ezeket a könyveket szeretném beszerezni/elolvasni:

Marie Rutkoski - The Winner's Kiss
Colleen Hoover, Tarryn Fisher - Never Never (Soha, de soha) 3
Julie Kagawa - The Iron Knight (A vaslovag)
Marie Lu - The Young Elite (Az ifjú kiválasztottak)
J. K. Rowling - Harry Potter and the Chamber of Secrets

Április legjobban várt filmje:
Avengers - Infinity War

Gondolom ez azért várható volt. 10 éve készül a teljes Marvel rajongósereg erre, ez lesz az eddigi filmes unierzum képzeletbeli tortájának habján a cseresznye. Már hónapok óta be vagyok zsongva tőle, alig bírom már kivárni, míg végre megjelenik. Csak az első trailert vagy százszor láttam, magyarul és angolul is fejből fel tudom mondani, annyira bezsongtam már attől a két percnyi képanyagtól, hogy egy teljes posztot dedikáltam annak, hogy az általam felfedezett easter egg-eket és király pillanatokat kivesézzem. (Akit érdekel, egyébként itt elérhető az a bejegyzésem.)


Sorozatok terén mostanában nagyon el vagyok maradva, télen a suli és az olvasás miatt semmi időm nem maradt rájuk, újnak nem is tervezek nekiállni, viszont majd valamikor a Flash, Zöld íjász és társaikat be kéne pótolnom. De lehet, hogy megárom, míg befejeződnek az aktuális évadaik, és akkor mindent egyben lenyomok.


Viszont érkezik egy nagy áprilisi blogprojekt is, annak örömére, hogy hónap végén megjelenik a Tüskék és rózsák udvarának következő része külföldön. Így valamelyik ápilisi hetet a nagy Sarah J. Maas hétnek fogom szentelni, értékelésekkel, kedvenc idézetekkel, fan artokkal, meg mindennel, ami csak kell. Már nagyban készülök rá, ugyan fix dátum még nincs de úgy tervezem, hogy a hónap második felében kerül rá majd sor. További részletek addigis kikerülnek a blogra, én már nagyon izgatott vagyok, remélem nektek is tetszeni fog.

Addigis még van pár könyvkritikám csőre töltve, szóval nem marad a blog tétlenül, jövő héten (miután remélhetőleg sikerül majd kivakarni a sok locsolókölnit a hajamból) tervezem megírni a The Perfectionists és az An Enchantment of Ravens értékeléseim. A héten többet már nem jelentkezem, kezdődik a húsvéti nagy készülődés, szóval én már most kellemes ünnepet kívánok mindannyiótoknak.

Love, Kalamaj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése