2018. szeptember 11., kedd

Augusztusi bevásárlótáska

Na, szégyen szemre vége lett ennek a nyárnak is. Nekem ugyan még szerencsém van, mert az egyetem csak októberben kezdődik meg úgy istenigazából, de már nekem is el kell kezdenem készülni.

Viszont az augusztus igazán termékeny hónap lett, sikerült végre olvasnom egy nagyobb halmot, és nagyban bővült a polcom is.

A legnagyobb összetartozó halom egyértelműen az új Üvegtrón kupacom. Őrült gyűjtő módjára célom, hogy birtokoljam a sorozatot minden nyelven, ahogy csak megértem. Eddig megvolt már magyarul és angolul, és most megszereztem németül is. Most az Empire of Storms-ig csücsülnek a polcomon, németül a Tower of Dawn szeptember végén jelenik meg.
Előrendeltem mellé már angolul a novemberben esedékes Gyűjtői kiadást, és csináltam egy Aelin egyedi Funko figurát is.
Egyébként még áprilisban tartottam itt tematikus hetet Maas könyveiből, ha érdekel, itt elérhető.

Ha pedig tematikus hét, akkor mindenképpen meg kell említenem az augusztus utolsó hetében történt blogszülinapi hetem, ahol a Harry Potter könyveket vettem sorra, a bejegyzések elérhetőek itt.

Én nagyon élveztem, hogy ilyen intenzíven foglalkozhattam még egy nagy kedvencemmel, nem csak a könyvkritikákkal, hanem filmekkel és egyéb témába illő mellékszálakkal is, például filmzene vagy a Pottermore rejtelmei.

Még egyszer gratulálok Falusi Barbarának, aki a Bölcsek köve 20 éves jubileumi kiadását nyerte a Griffendél színeiben.

Lesz még hasonló extravaganza a blogon, de egyenlőre még nem tudom, mikor, vagy miről.

És akkor a normál kerékvágás, avagy miket szereztem amúgy még augusztusban:
Victoria Schwab - Egy kegyetlen dal (barátnőmmel fel kellett ugarnunk Pestre, és ha már ott voltunk, nem lehet eljönni vásárfia nélkül)
Morgan Rhodes - Lázadók tavasza (Falling Kingdoms 2.)
Cinda Williams Chima - Flamecaster (magyarul is megjelent, Lángvető címen, de én angolul szereztem meg a sorozat meglévő részeit)
Cinda Williams Chima - Shadowcaster
Cinda Williams Chima - Stormcaster
Cinda Williams Chima The Demon King (ez meg az előző sorozat egy másik ága, a mostani szereplők szüleivel)
Sarah J Maas - Catwoman Soulstealer (DC Icons, angolul, írtam is róla, itt olvasható)
Leigh Bardugo - Wonder Woman Warbringer (DC Icons, angolul)
Marie Lu - Batman Nightwalker (DC Icons, angolul)
S. J. Kincaid - A kárhozott (ezt olvasom éppen)
Victoria Aveyard - A Király ketrece (Vörös királynő 3.)
Mark Lawrence - A széthullott birodalom (a teljes trilógia egyben)

Ezek közül leginkább azokat olvastam el, amik angolul vannak. Egyenlőre akkora a TBR (to be read) listám, hogy a többire nem tudom, mikor fog sor kerülni, először megpróbálok a régiek közül is leapasztani párat.

Filmek terén sokat most nem haladtam, újranéztem az Infinity War-t (tudom, tudom, még mindig tartozom egy véleménnyel róla), és a Legendás állatokat (vélemény itt), de kb ennyi is.

Amivel viszont nagyobbat alkottam, az az Agymenők maratonom volt. Az első 10 évad fenn van Prime-on, így azt választottam ki egy kis kikapcsolódásnak. De valahogy kettőt pislantottam, és el is tűnt mind a 10 évad. A 11.-et is megnézem majd valamikor, mielőtt kijönne a 12., ami egyébként az utolsó lesz, végül ezt a sorozatot is elkaszálták. Remélem azért egy méltó befejezést összehoznak neki.

Szeptemberben tervezem behozni a lemaradást, és megnézni a Fiúknak, akiket valaha szerettem új filmadaptációját, de a friss megjelenések közül a többi nem annyira piszkálta meg a kíváncsiságom. Egyenlőre azt sem tudom, mit hogyan fogok szeptemberben a tanulás mellett csinálni, szóval egyenlőre nem ígérek semmit.

Ennyi lenne az augusztusi bevásárlótáska. Remélem azért a szeptemberem is ilyen termékeny lesz, és legalább még ennyit le tudok majd tudni a listámból. Hamarosan újra jelentkezem, addigis szép későnyári időt.

Love, Kalamaj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése