2018. augusztus 30., csütörtök

Harry Potter - hét 4/2: rajongói csecsebecsék

Amilyen irgalmatlan rajongói tábora lett az évek alatt a Harry Potter franchise-nak, várható volt, hogy gyártani fognak hozzá merch-öt is. És hogy még mennyit! Nem tudok szinte elmenni bolt előtt, ahol nincs valami HP témájú kütyü. A kedvenc nerd-boltomban kétszer annyi ilyen cucc van, mint bármilyen más franchise-ból (egyedül talán a Marvel előzi meg, de ők meg már a 20. filmnél tartanak). A zuhanypapucstól a varázslósakk tábláig minden van, múltkor még fejnyi óriásgyertyát is láttam a házak színeiben,

A legkedvencebb dolgom, amit eddig találtam, az az óriási Lego Roxfort, és az nekem KELL, az egyetlen baj vele, hogy az ára is eléggé sokjegyű. Ez a képen a legfrisebb, 2018-as verzió. Szerencsém volt élőben látni a Lego-boltban, és majdnem odaájultam nekik a csempére. Elképesztően részletes, a belseje is kidolgozott, megfordítva a modellt belátni a nagyterem belsejébe és a toronyba is. Egy nap biztosan meg fogom szerezni.

Persze a klasszikus darab, amire mindenki vágyik, az egy saját pálca. Szerencsére ezek is kaphatók, a filmes kellékek másolatai, rendes méretben, szépen kidolgozva. Ugyan én magam Mardekáros vagyok, de a kedvenc szereplőm Ginny, így az ő pálcáját szereztem meg. Az sem volt utolsó érv emellett, hogy az egyik legszebb pálca mindközül.

Lessünk akkor csak rá az én kis rajongói gyűjteményemre:


Ez a nagyja, a matricacsomagom és a mardekáros tollam sajna lemaradt a képről.

Szóval itt van a pálca, így látszik is, tényleg mekkora. Aztán van egy Roxfort-témájú kártyacsomagom, a fémdoboz is ehhez tartozik. Itt minden szín egy ház színe, és az ábrák is ehhez vannak rajzolva, a Joker medig az iskola címere.

Szintén roxfortos a háttérben lévő bordó bögre. Aki ismer, az tudja, hogy bögremániás vagyok, több van nekem egyedül, mint a koliban az emeleten mindenkinek egyesítve. Így természetes volt, hogy legalább egy HP-s is lesz a polcomon.

A nagy zöld plecsni egy fémlap a Mardekár címerével, elvben fel lehet függeszteni a falra, én éppenséggel a koliszobám ajtaján lógó kis postaláda címlapjaként használom.

Végül pedig a két figura. Ezeket egy nagy leárazás keretében sikerült elcsípnem, az egyik ezek közül is Ginny, a másik Neville, a másik nagy kedvencem. Egyébként ilyen Funko figurából is temérdek Potteres van, rendeszeresen jönnek ki az új készletek, szóval van miből válogatni.

Ez persze csak egy kis betekintés abba, mi minden kapható, biztos vagyok benne, hogy ez a részemről sem a végleges változat, és ha találok valami jót, még bővülni fog. Alaposan.

Ennyi lenne a ma délutáni epizód, remélem tetszettek nektek is a csecsebecséim. A holnapi napirend viszont változni fog egy kicsit. Úgy terveztem, hogy végig lesz délutánonként is egy poszt, de dolgozom holnap és holnapután, így nem lesz mindenre időm. A péntek-szombati délutáni posztok átkerülnek vasárnapra, összevonva, és az akkorra tervezett Cursed Child elmarad, mivel azzal semmiképp sem végeznék addig. Úgyis csupa rosszat hallottam eddig róla, szóval nem lesz nagy baj, ha kihagyom. Talán egyszer később sor kerül rá, ha lesz időm.

Szóval holnap csak egy Főnix rendje kritika érkezik, addigis kellemes délutánt mindenkinek.

Love, Kalamaj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése