2018. február 28., szerda

Februári bevásárlótáska

Hű, ez a tél nem volt valami prodiktív a blogon, már megint sikerült hetekre eltűnnöm. De vizsgákra tanultam, és nem maradt sok időm olvasni. Persze ez még nem jelenti azt, hogy abszolút semmit nem csináltam.

Ezeket olvastam februárban:

Sarah J. Maas: A Court of Wings and Ruin (Megint. De tavasszal jön véééééégre az új rész, és addigis kicsit felfrissítettem az emlékeim. Nem mintha kifogásokra lenne szükségem ahhoz, hogy Maas-t olvassak. Egyébként valamikor tavasszal az új rész tiszteletére tervezek egy Maas-hetet is tartani, de fix időpontom még nincsen. Viszont az Acotar-trilógiáról készült értékelésemet itt olvashatjátok.)

Leigh Bardugo: Shadow and Bone (Nagyon neki akarok már állni a Six of Crows-nak, de előtte még illendő lenne végigtolnom a Grisha-trilógiát.)


Megszerzett könyveim:

Percy Jackson és az Olimpusziak (A teljes sorozat, úgy ahogy van. Németül. Öcsém már olvasta az első részt magyarul, és most belefutottam Bécsben az egyik boltban leárazva az egész sorozatra, így megvettem neki a többit is, ezen is tudja a némettudását csiszolni. Ha pedig meg tud az ember egy hegyni könyvet venni egyetlen normális áráért, akkor nem hagyhatja ott. Az pedig csak extra, hogy elképesztően szép ez  kiadás is.)

Ebben a hónapban újabb taggal bővült az egyre méretesebb Marvel filmes univerzum is, hát persze, hogy láttam már a premiernapon. A Fekete párducról készült kritikámat már olvashatjátok itt.

Viszont márciusban sok érdekes új film fog megjelenni, amiket kíváncsian várok:
Red Sparrow (a kémes és a Jennifer Lawrence-filmeket is szeretem, ez meg egyszerre mindkettő, nem lehet rossz)
A Wrinkle In Time
Tomb Raider
Love, Simon (annyira nem ismerem az alapanyagot, de egy aranyos filmnek tűnik)
Midnight Sun
Sherlock Gnomes (ne kövezzetek meg érte, légyszi)
The Isle of Dogs (az a Wes Anderson rendezte, mint a Grand Budapest Hotelt. Egy fantasztikusan más és egyedi hangulatú filmnek néz ki)
Ready Player One

Ennél többre sajnos most nem volt időm, az egyetem lefoglalta az időm nagyját. Remélem a márciusom több olvasásást fog megengedni. Hamarosan újra jelentkezem, ha minden terv szerint halad, akkor a Shadow and Bone értékelésemmel.
Addigis napsütéses február végét nektek is.

Love, Kalamaj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése