2017. november 30., csütörtök

Mit hallgatok? /november

Hull a pelyhes...
Mikor reggel arra ébredtem, hogy teljes erővel havazik, kicsit meglepődtem. Viszont én már a hónap közepe óta karácsonyi hangulatban vagyok (nem csoda, el kellett intézni már az ajándékvásárlást), szóval nagy duzzogva hajlandó vagyok elfogadni. (Még ha kevésbé kellemes áttépni a bőröndöt az öt centis havon.
Na de mindegy, nézzük inkább meg, milyen zenékkel ütöm el ezt a havazós időt.

A hónap kedvenc albuma:
Bastille - Wild World

Eddig úgy voltam a Bastille-al, hogy a rádióban hallott pár számukkal rendben voltam, de azért nem számítottam magam óriási rajongójuknak. Viszont múlt héten akadtam rá a decemberben érkező Bright című flmre, aminek a zenéjéből négy számot már fel is tettek a Youtube-ra, és azok nagyon elnyerték a tetszésem. Köztük volt a Bastille World Gone Mad-je is, szóval akkor már körülnéztem a házuk táján. És együltőben végigtoltam az egész albumot. 

Karácsonyi hangulatban:
Lindsey Stirling - Warmer In The Winter

Alapjáraton nem vagyok oda azért, ha előadók direkt karácsonyi albumokat csinálnak, úgyis mind tudjuk mi az egyetlen célja ezeknek. De Lindsey-nek meg tudom bocsátani. Hatalmas rajongója vagyok, annyira egyedi, amit csinál. Kíváncsi voltam, milyenek a közimert karácsonyi dalok az ő stílusában. És pont annyira király, mint a többi dala. Aminek kifejezetten örülök ebben az esetben, hogy mivel ő hegedül, így a dalok (nagy része) is csak instrumentál, nem az ezredszer feldolgozott All I Want From Christmas ezeregyedik verziója.

Amire várok:
Bright filmzene

Maga a film egy orkos-tündés-külvárosos rendőrfilmnek néz ki, december közepén jön a Netflixre, és az egyik főszerepben Will Smith játszik. Annyira szürreálisnak és frissnek tűnik, hogy felkeltette az érdeklődésem.
A zenéjéből lassanként csepegtetnek nekünk számokat, és az eddig közzétettekkel nagyon elégedett vagyok. Ha az egész filmnek ilyen hangulata lesz, akkor egy remek darabnak nézünk elébe.
Íme az a pár szám, ami már ismert:


Bastille - World Gone Mad



Machine Gun Kelly, X Ambassadors, Bebe Rexha - Home



Logic, Rag'n'Bone Man - Broken People


Ez lenne a gyors összefoglalása a novemberi playlist-emnek. Lassanként maga a november is a végére érkezik, így itt az ideje, hogy lezárjam a hónapot. Legkésőbb holnap érkezik a bevásárlótáska, ahol összeszedem, mi mindent csináltam az elmúlt hónapban.
Addig mindenkinek hópelyhes napokat (de biztonságos utakat).

Love, Kalamaj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése